شب زفاف

شب زفآف چیست؟ شب زفاف( شب اول عروسی) شبی است که که عروس و داماد نخستین رابطه جنسی خویش را انجام می‌دهند . هم در گذشته و هم اکنون در خانواده های سنتی ايراني رسم است که در شب اول عروسی ( شب زفاف) ن پشت در اتاق عروس و داماد می نشینند تا داماد دستمال خونی شب عروسی را نشان آن ها بدهد تا از پشت در بلند شوند و به منزل های خویش بازگردند. این دستمال خونی بیانگر  پاره شدن پرده بکارت عروس توسط داماد است.

 

رابطه جنسی در شب زفاف باید از روی قوانین شب حجله انجام شود.


شب زفاف به چند دلیل مهم است:
۱. شب زفاف برای اغلب زوجها شب پر التهابی است و اولین شب ارتباط جنسی جدّي میان آنهاست.

۲. مسأله بکارت خویش عامل اصلی اضطراب برای خانم هاست. ترس از درد و خونريزي و از سوی ديگر نداشتن خونريزي دختران را مضطرب ميکند .

۳.  این شب براي زوجین، به خصوص ن، شبی به یاد ماندنی است.

۴. پاره شدن پرده بکارت اغلب با امدن مقداری خون همراه است و این براي دو طرف مهم و استرس آور بوده و در زنها همراه با درد و سوزش و ضعف جسمانی است.

 

شب زفاف در گذشته

زفاف چیست؟ شب زفاف اصولا به اولین رابطه جنسی همراه با دخول زوج اطلاق ميشود ، و معمولاً در شب ازدواج رخ ميدهد . پدر دختر طبق یکی از رسومات گذشته، عروس و داماد را مقابل اتاق حجله دست به دست ميکند و مادر زن پشت در اتاق می ایستد تا داماد دستمال خونی شب اول ازدواج را تحویل دهد.

 

زمان مناسب آمیزش شب زفاف

تحریک جنسی در مردان تقریبا همیشه میتواند رخ دهد و هیچ وقت زمان مشخصی هم ندارد، امیزش جنسی نباید وقت و زمان مشخص و برنامه ريزي شده داشته باشد بلکه هوس و خواست زن و شوهر است که دوران امیزش را مشخص ميکند ، چرا که امکان دارد موکول کردن رابطه جنسی به زمان خاص، لذت بخشی آنرا کاهش دهند.

 

ولی یادمان نرود که هماهنگی دوجانبه و احترام به خواست طرف مقابل به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست.

 

خونریزی پرده بکارت چقدر است؟

معمولاً بعد از پارگی پرده بکارت خون ريزي کم و بیش شدیدی ایجاد می شود . لازم است این خون را از خون قائدگی تمیز دهیم. خون قائدگی دارای فیبرینوژن کم تر است، بنابراین دیرتر ه شده و سلول های واژینال در آن بسیار زیاد است در حالیکه خون حاصل از پرده بکارت زودتر ه شده و دارای مقدار کمی سلول واژینال است. لبه های پارگی جدید در پرده بکارت معمولاً زخمی و قرمز رنگ بوده و آثار خون ه شده در آن مشاهده می شود. بعد از حدود یک هفته لبه های بریدگی از مخاطی مشابه مخاط پرده پوشیده شده و بعد از حدود دو هفته لبه های زخم نسبتا گرفته میشوند .

 

در بسياري از موارد، میزان کمی از لکه بینی، که در آن ن متوجه چند قطره خون بر روی دستمال خویش و یا در دستمال کاغذی وجود دارد هیچ خون ريزي شدیدی را تجربه نمیکنند، چنانچه خون ريزي به میزان کافی سنگین وباعث خیس خوردن کل نوار بهداشتی شود با یک پزشک صحبت کنید .


مدل مانتو و لباس مجلسی نه جدید زفاف ,پرده ,جنسی ,داماد ,بکارت ,دستمال ,پرده بکارت ,رابطه جنسی ,دستمال خونی ,داماد دستمال ,زفاف باید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت تخصصی و آموزشی بدنسازی و تناسب اندام یاس یادها سایت رسمی پیمان مهری زمینه سازان ظهور پارادوکس اتاق تاریک...! پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان پاوربانک شیائومی 20000 معرفی کالا گیاهدان ارزانی